ברוכים הבאים לבלוג שלנו!
כאן תוכלו למצא פוסטים ודיונים בנושאים של הפקות סרטים לעסקים ועל הדרך הנכונה לתכנן אותם במטרה להשיג את מטרות הסרט ולעשות בהם שימוש נכון בשיווק. סרטים לעסקים כוללים ביניהם סרטי תדמית, סרטוני אנימציה, סרטי מוצר, סרטי פרסומת לדיגיטל, סרטוני הדרכה ועוד סוגים רבים של סרטים. המכנה המשותף ביניהם הוא אחד- לכל אחד מהם מטרה ברורה לקדם מוצר או עסק מסויים. אנחנו גם נחשוף בפניכם קצת על מאחורי הקלעים של צילומי סרטים, ושל סרטים לעסקים בפרט, ועוד כל מיני תכנים מגניבים שיכולים לעניין אתכם בנושאי וידאו ושיווק באמצעות ווידאו.
תרגישו חופשי להגיב, לחלוק המידע שלכם ולשאול שאלות.
קריאה מהנה!
מאמרים אחרונים על הפקת סרטים ושיווק בוידאו
סרטי תדמית ומוזיקה
סרט התדמית האחרון שיצרת לא עבד. היה בו כל המידע הנכון. הצילומים היו נקיים וחדים. עמיתך למקצוע וחבריך הכתירו את הסרט כ"די טוב", אבל אתה ידעת בלבך שזה לא זה.
האם סרט מוצר יכול להגדיל את נתוני המכירות?
אם תמונה שווה אלף מילים, אז סרט מוצר שווה עשוי להיות שווה אלף מכירות. בהתחשב בכך שסרטי מוצר מופיעים ב 70% מ 100 תוצאות החיפוש המובילות, ובעובדה שאחוזי הקנייה אצל
למה לעשות סרט תדמית באורך 2 דקות?
1. אף אחד כבר לא רואה משהו יותר ארוך מ 2 דקות. לצופה הממוצע בשנת 2013 יש זמן מאוד מוגבל. העבירו את המסר שלכם ב 2 דקות או פחות –
12 דרכים ליצירת סרט תדמית מוצלח
1. ספרו סיפור מרתק. המונח "סרט תדמית" כשלעצמו נשמע לכם אולי משעמם ויבש, ועלול להרתיע אתכם מתוך הנחה מוטעית שאיש לא ירצה לצפות בסרט כזה, אבל סרט התדמית שלכם אינו
המדריך לצילום ווידאו של ילדים
טעויות נפוצות. הרבה צלמים חובבים צופים בצילומים שלהם, ומתלוננים שזה לא משקף את מה שבאמת קרה. חשוב להבין כי מה שהמצלמה רואה הוא מה שתקבל בקלטת, ולא מה שאנחנו
איך לצלם וידיאו איכותי באמצעות הסמארטפון שלך
איך לצלם סרטון וידיאו איכותי באמצעות הסמארטפון שלך הטלפונים החדשים מגיעים עם מצלמות המסוגלות לצלם סרטוני וידיאו באיכות גבוהה, אבל זה לא מבטיח שהסרט שלך יצא מוצלח.
סרטי תדמית ומוזיקה
סרט התדמית האחרון שיצרת לא עבד. היה בו כל המידע הנכון. הצילומים היו נקיים וחדים. עמיתך למקצוע וחבריך הכתירו את הסרט כ"די טוב", אבל אתה ידעת בלבך שזה לא זה.
האם סרט מוצר יכול להגדיל את נתוני המכירות?
אם תמונה שווה אלף מילים, אז סרט מוצר שווה עשוי להיות שווה אלף מכירות. בהתחשב בכך שסרטי מוצר מופיעים ב 70% מ 100 תוצאות החיפוש המובילות, ובעובדה שאחוזי הקנייה אצל
למה לעשות סרט תדמית באורך 2 דקות?
1. אף אחד כבר לא רואה משהו יותר ארוך מ 2 דקות. לצופה הממוצע בשנת 2013 יש זמן מאוד מוגבל. העבירו את המסר שלכם ב 2 דקות או פחות –
12 דרכים ליצירת סרט תדמית מוצלח
1. ספרו סיפור מרתק. המונח "סרט תדמית" כשלעצמו נשמע לכם אולי משעמם ויבש, ועלול להרתיע אתכם מתוך הנחה מוטעית שאיש לא ירצה לצפות בסרט כזה, אבל סרט התדמית שלכם אינו
המדריך לצילום ווידאו של ילדים
טעויות נפוצות. הרבה צלמים חובבים צופים בצילומים שלהם, ומתלוננים שזה לא משקף את מה שבאמת קרה. חשוב להבין כי מה שהמצלמה רואה הוא מה שתקבל בקלטת, ולא מה שאנחנו
איך לצלם וידיאו איכותי באמצעות הסמארטפון שלך
איך לצלם סרטון וידיאו איכותי באמצעות הסמארטפון שלך הטלפונים החדשים מגיעים עם מצלמות המסוגלות לצלם סרטוני וידיאו באיכות גבוהה, אבל זה לא מבטיח שהסרט שלך יצא מוצלח.
הבלוג – סרטי תדמית ושיווק בווידאו, נועד לתת מענה לאנשים המחפשים אינפורמציה על הפקת סרטים לעסקים, על המגמות המשתנות שיש בעולם השיווק בווידאו,
ובכלל, לנסות ולפרוס בפניך את השאלות המקצועיות איתן אנחנו מתמודדים על בסיס יום יומי.
בין אם מדובר על התלבטויות הקשורות לקונספט ובחירת סגנון נכון להפקה, בין אם מדובר על התלבטויות הפקתיות ותקציביות ובין אם מדובר על הצורך החשוב של להתעדכן בכל החידושים הטכנולגיים הרלוונטים בתחומי הצילום, האנימציה, העריכה וכד'. אנחנו כאן כדי לתת מענה המגיע מנסיון של למעלה מ-22 שנה.
יש לך עדיין שאלות או התלבטויות בנוגע להפקה שתרצו להפיק?
סרטון תדמית? פרסומת אינטרנטית? סרטון לכנס? סרטון אנימציה? סרטוני הדרכה? סרטון מצלום? וכן, הרשימה הזו יכולה להמשיך עוד הרבה…
אנחנו כאן כדי לשמוע ממך מה מייחד את החברה או המוצר שלך, מה חשוב לקהל היעד לדעת ולהבין ומה האמצעים עומדים לרשותך להפצת הסרטים. בעזרת הצוות המקצועי שלנו, נמצא את הדרך הנכונה והטובה ביותר להפיק את הסרטון שלך. סרטון איכותי שייצג את החברה שלך ואת האיכות אותה אתם מציעים בתחום שלכם.