על רקע הגידול באוכלוסיית העולם, שינויי האקלים והמחסור הצפוי במזון, חברת TomGrow מפתחת טכנולוגיות המאפשרות לאנשים, לקהילות וארגונים לגדל צמחים בריאים ומגוונים, בכל מקום בעולם, בכל תנאי מזג אוויר ולכל מטרה – החל ממזון ורפואה ועד לקוסמטיקה ו-Well Being. מטרת החברה היא לחולל מהפכה בדרך שבה אנו חושבים על גינון ועל אבטחת מזון, תוך שמירה על הסביבה למען הדורות הבאים. חברת TomGrow ביקשו להפיק שתי גרסאות לסרט – לקהלי יעד שונים.
הגרסה הראשונה לסרט תדמית המוצגת כאן פונה לקהל רחב של משקיעים ושותפים פוטנציאלים, ובה נסביר בקצרה מהו הקונספט של המוצר החדשני שהחברה מספקת, וכיצד הוא עתיד לשנות את פני עולם החקלאות וצמחי הנוי. הגרסה השנייה נדרשת לפנות לקהל יעד של לקוחות מסחריים – ולעודד מכירות של המוצר בפועל. עבור הסרטים נכתבו שתי גרסאות של תסריטים מותאמים. לאחר קבלת הערות מהלקוח ואישור התסריטים התחלנו בהכנות לצילומים.
הצילומים התבצעו במגוון אתרים במרכז הארץ – משתלות בהם עובדת החברה, מעבדות מחקר באוניברסיטת תל אביב, ומספר חברות הייטק בהם מוצבים מוצרי החברה. תכנון יום צילום חייב להיות מדויק, על מנת שצוות הצילום יספיק לכל האתרים המתוכננים, וכל זאת תוך התחשבות במשתנים כגון תנועה, לוחות זמנים של הלקוח ומגבלות נוספות. לאחר השלמת הצילומים בהצלחה -נערכו שתי הגרסאות השונות – כל אחת עם השינויים והתיקונים שנעשו לבקשת הלקוח. בסרט נעשה שימוש נרחב בצילומי ספריה (Stock footage) – סוג זה של צילומים מאפשר ללקוח לבחור מתוך ספרייה של צילומים מוכנים מראש, וזאת על מנת לחסוך כסף וזמן הפקה רב שהיה נדרש בכדי לצלם את אותם חומרים במיוחד. לאחר סיום העריכה – עבר הסרט לטיפולם המסור של אנשי האפקטים שלנו. בעזרת תוכנות אנימציה המתקדמות בשוק (Adobe After Effects) – הם מעצבים לכל סרט שפה גרפית, ודואגים שכל כותרת, תמונה או סמל יכנסו בדיוק בגודל, בזמן ובמקום הנכון. מה שנקרא – הדובדבן שבקצפת.