הפקת פרסומת וידאו למכירות היא שיטה אשר הוכיחה עצמה שוב ושוב כאחד הכלים האפקטיביים ביותר לקידום מוצרים, שירותים ואתרים בטלויזיה ובאינטרנט. סרטוני וידאו ברשת מקבלים כמות חשיפות ואינטראקציות גבוהות בהרבה מכל תמונה או טקסט שמישהו יכתוב. 

הפקת פרסומת לטלויזיה, לגוגל, לרשתות חברתיות ולאתרי מכירות

באופן כללי, כמעט כל סרטון שיווקי קצר יכול להיות מוגדר כפרסומת שיווקית. ובכל זאת ניתן לומר שפרסומת, לעומת סרטי מוצר למשל, הן בעלות אופי יותר מתוחכם, והן לרוב קצרות יותר. מטרתן היא לגרום לצופה לרכוש את המוצר וזאת בלי להרחיב בפרטים מקיפים על כל מרכיב טכני שלו או לפרט על החברה המייצרת. פרסומות וידאו, מעבירות את המסר שלהן בצורה מידית, ומנסות להסב את תשומת ליבם של הצופים תוך מספר שניות קצר והן יעשו שימוש בפניה על הרגש של הצופה, בעזרת ויזואליות מרשימות, סקס, מוזיקה מוכרת ומה לא.

בעולם של היום אין לנו רגע דל ללא פרסומות – בטלוויזיה, ברדיו, במכשירים הניידים ובאתרי האינטרנט במחשבים. המפרסמים דואגים ללוות את הצרכנים הפוטנציאלים שלהם בכל צעד. הפקת פרסומות עשויה להיות יקרה, ולא כל החברות ממהרות לעשות זאת. עקב כך רוב החברות המפיקות פרסומות יהיו חברות גדולות יחסית, המסוגלות להעמיד תקציבי פרסום גדולים.

הפקת פרסומות כוללת בתוכה הוצאות הפקה משמעותיות: כתיבת תסריט, בימוי, צוותי צילום ושחקנים ועוד…

חשוב להדגיש כי הודות להתקדמות הטכנולוגית בתחומי הצילום והעריכה, ניתן כיום לקבל הפקת פרסומות גם בעלויות נמוכות משמעותית מבעבר, וברמה גבוהה ביותר.ולסיכום, פרסומת לאינטרנט תהיה דרך כלל באורך של כ- 20-30 שניות והמסר שלה יהיה ממוקד מאוד לטובת קידום מוצר או שירות.

בשלב כתיבת התסריט לוקחים חלק מספר רב של אנשי מקצוע: תסריטאים, קופירייטרים ואנשי קריאייטיב.

לאחר אישור התסריט נערכים לתחילת הצילומים – מלהקים שחקנים, מאתרים לוקיישן ומרכיבים את הצוות לימי הצילום.

בכל הפקת פרסומת ישנם אתגרים חדשים הנוגעים לאופי הפרסומת המצולמת.

לאחר סיום הצילומים נכנסים לפעולה אנשי הפוסט – עורכים, מוזיקאים ואנימטורים, המכניסים את "הנגיעות הסופיות" לפרסומת על מנת להפוך אותה למוצר סופי שישיג את המטרות שהלקוח הציב לעצמו.

כמו בכל הפקה – גם בהפקת פרסומות חשוב לבחור בחברת הפקה בעלת ניסיון ויכולות, על מנת שהפרסומת לאינטרנט שאתם מפיקים תעשה עבורכם את העבודה.

באופן כללי, כמעט כל סרטון שיווקי קצר יכול להיות מוגדר כפרסומת שיווקית. ובכל זאת ניתן לומר שפרסומת, לעומת סרטי מוצר למשל, הן בעלות אופי יותר מתוחכם, והן לרוב קצרות יותר. מטרתן היא לגרום לצופה לרכוש את המוצר וזאת בלי להרחיב בפרטים מקיפים על כל מרכיב טכני שלו או לפרט על החברה המייצרת. פרסומות וידאו, מעבירות את המסר שלהן בצורה מידית, ומנסות להסב את תשומת ליבם של הצופים תוך מספר שניות קצר והן יעשו שימוש בפניה על הרגש של הצופה, בעזרת ויזואליות מרשימות, סקס, מוזיקה מוכרת ומה לא.

בעולם של היום אין לנו רגע דל ללא פרסומות – בטלוויזיה, ברדיו, במכשירים הניידים ובאתרי האינטרנט במחשבים. המפרסמים דואגים ללוות את הצרכנים הפוטנציאלים שלהם בכל צעד. הפקת פרסומות עשויה להיות יקרה, ולא כל החברות ממהרות לעשות זאת. עקב כך רוב החברות המפיקות פרסומות יהיו חברות גדולות יחסית, המסוגלות להעמיד תקציבי פרסום גדולים.

הפקת פרסומות כוללת בתוכה הוצאות הפקה משמעותיות: כתיבת תסריט, בימוי, צוותי צילום ושחקנים ועוד…

חשוב להדגיש כי הודות להתקדמות הטכנולוגית בתחומי הצילום והעריכה, ניתן כיום לקבל הפקת פרסומות גם בעלויות נמוכות משמעותית מבעבר, וברמה גבוהה ביותר.ולסיכום, פרסומת לאינטרנט תהיה דרך כלל באורך של כ- 20-30 שניות והמסר שלה יהיה ממוקד מאוד לטובת קידום מוצר או שירות.