סרטוני מכירות לגינה אורבנית

נגן וידאו

סדרת פרסומות לקידום מוצר - גינה אורבנית

חברת טויטופלסט פנו אלינו בבקשה להפקת מספר סרטי תדמית למוצר חדש ומודולרי מתחום הגינון המיועדים להשקה קרובה. המוצר עצמו הינו פתרון ייחודי של אדניות ועציצים למרפסות, חללים סגורים וגגות, המאפשר גידול ירקות, פרחים ותבלינים בכל מקום גם ללא גינה פתוחה.

לחברת UpGarden  היה חשוב שכל הסרטים יפנו לרגש של הצופה – ויציגו את המוצרים ככאלו המאפשרים גישה ליופי של הטבע גם לאותם אלו ללא גינה רחבה, ומצד שני לספק מידע חשוב ופרקטי לגבי טיבו של המוצר ואופן השימוש בו.

ההפקה כללה 3 סרטוני תדמית לעסק ולכל סרטון ייחוד וחשיבות משלו:

  1. סרטון תדמית מלא הנועד לעניין מפיצים פוטנציאלים ולהיות מוצג בפגישות של אנשי השיווק של החברה עם לקוחות. המוצרים של החברה מיועדים לשווקים שונים ומגוונים – משרדים של חברות וארגונים. בחרנו להפיק את הסרטון בשיטה המשלבת צילומים חיים ואנימציה תלת ממדית  – כך הסרט שומר על מראה "טבעי" ואמיתי – ובמקביל ניתן להסביר בצורה ברורה וטכנית על מבנה המוצר ופעולתו.
  2. גרסה קצרה לרשתות החברתיות – הסרטון השני הוא בעצם נגזרת של חומרי הגלם מהסרטון הראשון, וכאן החשיבות של שמירה על אורך קצר, הייתה מרובה. רצינו מצד אחד להסביר את מודולריות וייתורנות המוצר, ומצד שני להעביר את המסר בצורה המהירהוהפשוטה ביותר.
  3. הסרטון השלישי היה שונה במהותו. הייתה לו מטרה אחת חשובה- לתפוס את עין הצופה כמה שיותר מהר ברשתות החברתיות. החשיבות להסברים השונים של המוצר ירדה ומשמעותית ורצינו כאן רק דבר אחד- שהצופה יאמר לעצמו- "מה זה? אני רוצה את זה!". שאר הפרטים כבר יגיעו מפנייה או מנתונים נוספים באתר. מסיבה זו, בחרנו דווקא להפיק סרטון אנימציה למוצר.

הפקת סרט מוצר המשלב צילומים ואנימציה אינה פשוטה – ודורשת תכנון קפדני משלב ראשוני של ההפקה. כבר בשלב כתיבת התסריט ישנו שיתוף פעולה הדוק בין הבמאי, הצלם ואנשי האנימציה שנועד להבטיח תוצאות מושלמות ללא בעיות בלתי צפויות בהמשך הדרך.

לשם הפקת הסרט המצולם נבחרו מספר אתרי צילום המייצגים את קהל היעד למוצר – גן ילדים, מרפסת בבניין רב קומות, משרד בחברת הייטק וגג גדול של אולם אירועים. את כל אתרי הצילום הללו נדרש צוות ההפקה לכסות בשני ימי צילום בלבד – תוך תכנון מפורט של לוחות הזמנים.

לאחר סיום הצילומים הסרטים עברו לשלבי הפוסט – עריכה, שילוב קטעי האנימציה לפי התכנון, תיקוני צבע ועריכת פסקול.

בשלב העריכה הותאם כל אחד מהסרטים עבור קהל היעד שהוגדר עבורו – לרשתות החברתיות נערך סרט קצר וקולע, ולשימוש השיווקי הכללי של החברה שני סרטים מעט ארוכים יותר.

רוצים שנחזור אליכם?

כבר הולכים?

אם יש סרטון שחיפשת ולא מצאת, השאר/י פרטים ונחזור אליך!

דילוג לתוכן