סרטי תדמית ומוזיקה

הכל אודות סרטי תדמית ומוזיקה

סרט התדמית האחרון שיצרת לא עבד. היה בו כל המידע הנכון. הצילומים היו נקיים וחדים. עמיתך למקצוע וחבריך הכתירו את הסרט כ"די טוב", אבל אתה ידעת בלבך שזה לא זה. זה לא בדיוק הדבר שהתכוונת אליו ושהקדשת לו את כל מרצך ואת מיטב כספך. מה השתבש?
 
הניחוש שלי הוא המוזיקה. המוזיקה הייתה בסדר, אבל היא לא לקחה את הסרט קדימה.
היא לא נשמעה כמו מוזיקה "אמיתית". היא נשמעה כמו המוזיקה הטיפוסית של כל סרטי התדמית.
היא די חזרה על עצמה כמו מוזיקת מעליות המתנגנת שוב ושוב עד שמתחשק להקיא, והיא הייתה משעממת למדי. המפיק פשוט בחר מנגינה נעימה מאיזו ספריית מוזיקה והשמיע אותה לאורך הסרט כולו. וזה הכול.
 
סרט תדמית טוב ומוזיקה טובה הולכים יד ביד. בחירה טובה של מוזיקה יכולה להפוך סרט תדמית נחמד לסרט תדמית מעולה. היא שובה את הקהל, וחשוב מאוד להקדיש תשומת לב לבחירת המוזיקה בדיוק כשם ששמים לב לאיכות המסר, לתוכן, לתסריט, לראיונות ולסיפור, לצילומים ולעריכה.
 
מדוע זה כל-כך חשוב? אחד התפקידים העיקריים של סרטי תדמית הוא יצירת תגובה רגשית אצל הצופה. כלי ראשון במעלה בדרך ליצירת תגובה רגשית כזאת הוא שימוש נכון במוזיקה. מוזיקה יכולה להיות מרגשת, מסתורית, דרמטית, אנרגטית, שמחה, מאתגרת, חמה, מעודדת. המוזיקה תעצים את המסר שברצונך להעביר, תדגיש אותו, תעניק לסרט ערך מוסף ותעורר בקלות את הרגש שאתה מבקש ליצור אצל הצופה.
 
כלל אצבע טוב הוא להעסיק מפיק ועורך שבאמת יודעים איך להפוך סרט תדמית לסרט מנצח באמצעות שימוש נכון במוזיקה. לא קל למצוא מפיקים ועורכים שיודעים כיצד לרתום את המוזיקה לצורך הגשת הסיפור שלהם, ועליך להיות ער לכך.
 
תחשוב על הסרט שלך כמו על סרט קולנוע. נכון, אילו היה לך התקציב לכך, היית שוכר את שירותיו של מלחין טוב ומקליט מוזיקה מקורית. או קונה זכויות של להיט מעולה. אבל אם להודות באמת, יש הרבה מאוד מוזיקה טובה בספריות המוזיקה (נכון, יש שם גם זבל של מוזיקה) ואתה יכול למצוא מוזיקה טובה מאוד גם בלי להוציא על כך יותר מדי כסף.
 
בשורה התחתונה, משתלם מאוד לשים לב לעניין המוזיקה, אם אתה רוצה שהקהל ישים לב לסרט שלך.
                                                                                                                                                                                                                                                                                                         

רוצים שנחזור אליכם?

כבר הולכים?

אם יש סרטון שחיפשת ולא מצאת, השאר/י פרטים ונחזור אליך!

דילוג לתוכן