חווימה – פארק שייט עצמי למשפחות, חברים וקבוצות מאורגנות, מנגישה עבור המטיילים את הכנרת מזווית חדשה, אלגנטית ומרתקת, באמצעות שייט חוויתי בסירות פרטיות המיועדות לשמונה משתתפים.
השיט מאפשר לכם לנוע לאורך מסלולים מוגדרים ולהגיע לשמורות הטבע הנסתרות של בקעת גינוסר ולחופים שבחלקם כף רגל אדם עדיין לא דרכה. היזמים פנו אלינו על מנת להפיק פרסומת שתלווה את השקת האטרקציה – ותמחיש את הנופים, האווירה והכיף בפעילות. הדרישות היו לא פשוטות – סרט המכיל בתוכו נופים רבים, אנשים וטבע, וכל זה באורך של 30-40 שניות.
כחלק מתהליך הקריאייטיב הוחלט להפיק ג'ינגל מוזיקלי שילווה את הפרסומת כפסקול. לאחר מספר פגישות תחקיר עם הלקוח, נכתבו מילות השיר, והוקלט עבור הפרסומת ג'ינגל קליט וקצבי. במקביל החל תהליך ליהוק שחקנים לפרסומת. הדרישה הייתה לצלם שני סרטים לקהלי יעד שונים באותו יום – האחד שיפנה למשפחות, והשני לוועדי עובדים וקבוצות. לצורך כך נבחרו שחקנים שישחקו כבני משפחה (כולל ילדים כמובן) ושחקנים שטובת הגרסה לוועדי עובדים וקבוצות מאורגנות.
יום הצילום כלל צילומים משעות הבוקר המוקדמות – תוך שימוש במצלמות הילוך איטי, רחפנים לצילום אווירי של נופי הכינרת, ומצלמות GoPro העמידות לצילום מתחת למים – לאווירה רטובה וכיפית.
לאחר סיום הצילומים – נערכו שתי הגרסאות בליווי הג'ינגל להפצה בערוצי המדיה הדיגיטלית השונים – אתר האינטרנט של האטרקציה, רשתות חברתיות ובהמשך פרסומות בטלוויזיה. בנוסף, הופק סרטון הדרכה שישמש את הלקוחות להנחיות בטיחות לפני עלייה לשייט.