חישולי הכרמל – סרטון תדמית למפעל

הפקת סרט תדמית למפעל חישולי הכרמל

חישולי הכרמל מייצרים מגוון רחב של רכיבי סגסוגת מתכת לתעשיות מנועי תעופה וחלל וייצור חשמל. החברה מחזיקה במפעל ייצור בשטח של 527,000 מ"ר בטירת הכרמל, ישראל. המפעל מכיל ציוד ייצור אוטומטי לחלוטין, מכבשים מתקדמים, מרכזי עיבוד CNC בדיוק גבוה ומעבדות בקרת איכות. חברת חישולי כרמל פנתה להפיק סרט תדמית אשר יראה את יכולות החברה בתחומי התכנון, הייצור ובקרת האיכות. מטרת הסרט הייתה בעיקרה הצגה בתערוכות בינ"ל, וכמו כן הצגה באתר החברה וללקוחות פוטנציאלים בפגישות עסקיות.

 

מתחילת ההפקה היה ברור שאתר הייצור של החברה הינו מאתגר לצילום, וזאת עקב העובדה שמדובר במפעל תעשייה כבדה, עצום בגודלו, ובעל אתגרים בטיחותיים משמעותיים לצילומים. במקביל לכתיבת תסריט הסרט, בוצע סיור מקדים של צוות הצילום כהכנה לצילומים, תוך דגש על תדריך בטיחות והכנת תכנית צילום מפורטת.
צילומים במפעלי תעשייה מסוכנים דורשים הקפדה יתרה על עבודה עם ציוד בטיחות תקני, וליווי צמוד של ממונה בטיחות מטעם המפעל. יום הצילום כלל צוות הפקה מורחב, שנתן פתרון לאתגרים הלוגיסטיים של צילומים במפעל גדול במיוחד.
לאחר הצילומים הסרט נערך בהתאם לתסריט שאושר ע"י הלקוח. כמו בכל פרויקט – כשמגיעים לשלב העריכה פעמים רבות נדרשת גמישות מצד הבמאי והעורך. לא תמיד מה שצולם בשטח תואם ב 100% את מה שנכתב על דפי התסריט. בדיוק בנקודה זו אין תחליף לניסיון של אנשי המקצוע שלנו. הפקת סרטים אינה דומה לניסויים בפיזיקה. אין אצלנו נכון או לא נכון. ישנן דרכים רבות להגיע לתוצאה מסוימת. אנו מנסים למצוא את הדרך הטובה ביותר להציג את התוכן עבור הלקוחות שלנו – גם אם זה דורש מציאת פתרונות מקוריים בכל פעם מחדש.

לאחר עריכת הסרט – הועברה גרסה ראשונה להערות לקוח. לאחר תיקון ההערות עבר הסרט לשלבים הסופיים – שילוב כותרות מעוצבות, ותיקוני צבע.

רוצים שנחזור אליכם?

כבר הולכים?

אם יש סרטון שחיפשת ולא מצאת, השאר/י פרטים ונחזור אליך!

דילוג לתוכן