הפקות וידאו – מחפשים סרטון "בטוח" או "יוצא מן הכלל"?

הפקות וידאו
הפקות וידאו לעסקים צריכות לעורר עניין ורגש, אחרת קצת חבל על כל ההשקעה. חברות רבות נופלות שוב ושוב לנישה של הפקת סרטון וידאו "בטוח". כלומר, סרטון הדומה להפקות וידאו של מתחרים שלהם, או סרטון וידאו סטנדרטי לתחום אותה ההפקה.

הכל אודות הפקות וידאו – מחפשים סרטון "בטוח" או "יוצא מן הכלל"?

הפקת וידאו "בטוחה" , בטוח תיכשל

כשזה מגיע להפקות וידאו לעסקים, חברות רבות הולכות על הבטוח. "בטוח" תמיד עובד. "בטוח" זה קל יותר. "בטוח" ישמור על המשרה שלך. "בטוח" ימכור יותר. "בטוח" יעביר אותי את היום בשלום. ממש לא!

"בטוח" לא מעורר שיחות. "בטוח" לא מניע לפעולה. "בטוח" לא גורם לי לחשוב יותר, או אחרת, או מאתגר אותי. בטוח" לא גורם להגיד "א-אה איזו הפקת וידאו מקורית ויצירתית!

להפיק סרט וידאו מעולה לחברה שלכם זה לא קשה. זה דורש עבודה, זה לוקח זמן, אבל זה לא קשה. אתם יודעים מה כן קשה? להפיק סרט משעמם! כשאף אחד לא מדבר על הסרט שהפקתם, וההנהלה רוצה לדעת כיצד הסרט יחזיר את ההשקעה בו, אז תתרוצצו לא מעט במסדרונות בניסיון להסביר. וזה קשה. זה יהיה מסוג הימים שתרצו לשקול לקחת חופשת מחלה…

הפקות וידאו – המתכון להצלחה

הנה לכם עשר דרכים כיצד לגרום להפקת הוידאו שלכם לבלוט, לעורר תשומת לב, ולהניע לפעולה. אה, כן… וגם לשמור על המנהלים שלכם מרוצים.

  1. חשבו סיפור – ספרו לי סיפור. בבקשה. קחו אותי למסע. המוח שלי מורגל להתחלה, אמצע וסוף. באמת. אל תלעיטו אותי בנתוני הרווח של התאגיד שלכם. יש לי טבלאות אקסל בשביל זה, תודה.
  2. חישבו אחד – יש רק אדם אחד שאתם צריכים לחשוב עליו בזמן הפקת סרט התדמית שלכם: האדם מול המסך. נקודה. סוף פסוק.
  3. השתחררו ממגבלות הזמן- אל תגבילו את עצמכם על ידי ציון תאריכים או שמות. נסו להפיק את הסרט כך שתוכלו להשתמש בו גם בעוד שנתיים או שלוש. כך תהפכו את ההשקעה למשתלמת הרבה יותר.
  4. הישארו אמיתיים – אנשים מזהים שקר כשהם רואים אותו. אמינות מנצחת.
  5. איכות היא לא מילה גסה –  קחו את צוות ההפקה הטוב ביותר שאתם יכולים. מצאו חברת הפקות שמבינה בדיוק מה אתם מנסים להשיג; לא מה שיראה טוב אצלם באתר.
  6. תרגשו – תעוררו רגשות, אנרגיה, התלהבות. סרט מעביר רגשות יותר טוב מכל מדיה אחרת. השתמשו בזה בחכמה. השאירו את הנתונים, הטבלות והתרשימים מחוץ לסרט, בבקשה.
  7. אתם כאלו טובים? תוכיחוזה נחמד כשאתם מניפים את הדגל שלכם, אבל זה הרבה יותר מרשים כאשר לקוח עושה זאת עבורכם. בהרבה מקרים המלצה אמינה של לקוח שווה את משקלה בזהב.
  8. אל תפחדו לשעשע – האם יש בסרט שלכם רגעים "קלילים"? אפילו בחברות ובארגונים השמרניים ביותר אפשר למצוא קצת קלות דעת. מצאו את אותם רגעים, והסרט שלכם יאפיל בקלות על הסרט של המתחרים.
  9. חוק ה- 30 שניות – כל 30 שניות שנו קצב, החליפו תוכן. באמצעות הטריק הזה אפשר לגרום לסרט בן שלוש דקות להיראות קצר בחצי. הקפידו ליצור "פרקים" חדשים עם רעיונות או סגנונות משתנים. שנו את המוזיקה. הסרט יהיה מרתק, ואנשים יצפו בו שוב ושוב. זה פשוט עובד.
  10. מצאו את נקודות העניין – בכל חברה או ארגון ישנם דברים מרתקים ומרגשים. רק צריך לדעת היכן לחפש. זויות צילום מקוריות, דיאלוגים שנונים – נצלו כל הזדמנות להכניס את הצופה לעסק מהמקומות הפחות צפוים. הוא יאהב את זה – בוודאות.
  11. וטיפ נוסף במתנה: בהפקות וידאו חישבו עיצוב

סרט הוא פורמט גמיש מאוד. הסרט חייב לדבר באותה השפה העיצובית של אתר האינטרנט של החברה ודוכני התערוכות שלה, ועל ידי כך לשמור על מסר שיווקי אחיד בכל הערוצים. תוכלו לשמח מאוד את משרד העיצוב והמיתוג של החברה שלכם על ידי כך שתשלבו את השפה הוויזואלית הקיימת של החברה בסרט. 

אז איך תראה הפקת הוידאו שלכם?  "בטוח" או "יוצא מן הכלל"?

רוצים שנחזור אליכם?

כבר הולכים?

אם יש סרטון שחיפשת ולא מצאת, השאר/י פרטים ונחזור אליך!

דילוג לתוכן