ברוכים הבאים לבלוג שלנו!
כאן תוכלו למצא פוסטים ודיונים בנושאים של הפקות סרטים לעסקים ועל הדרך הנכונה לתכנן אותם במטרה להשיג את מטרות הסרט ולעשות בהם שימוש נכון בשיווק. סרטים לעסקים כוללים ביניהם סרטי תדמית, סרטוני אנימציה, סרטי מוצר, סרטי פרסומת לדיגיטל, סרטוני הדרכה ועוד סוגים רבים של סרטים. המכנה המשותף ביניהם הוא אחד- לכל אחד מהם מטרה ברורה לקדם מוצר או עסק מסויים. אנחנו גם נחשוף בפניכם קצת על מאחורי הקלעים של צילומי סרטים, ושל סרטים לעסקים בפרט, ועוד כל מיני תכנים מגניבים שיכולים לעניין אתכם בנושאי וידאו ושיווק באמצעות ווידאו.
תרגישו חופשי להגיב, לחלוק המידע שלכם ולשאול שאלות.
קריאה מהנה!
מאמרים אחרונים על הפקת סרטים ושיווק בוידאו


סרטון תדמית לעסק – טיפים לסרטון מוצלח
סרטון תדמית לעסק הוא נכס שיווקי אפקטיבי ומוכר, בעיקר בעידן הדיגיטלי של היום. כולם כבר יודעים שאם תמונה שווה אלף מילים, סרט תדמית המופק נכון שווה הרבה הרבה יותר מזה.


להתחיל את השיווק בדרך הנכונה – סרטי מוצר ככלי להצלחה במכירות
סרטי מוצר מהווים ערוץ להפקה תדמיתית שמיועדת לתיאור יתרונות של מוצרים ותהליכי ייצור שלהם. אלה הם סרטי תדמית והדרכה המופקים לצורך ליווי קמפיינים למכירת מוצרים, כסרטי הדרכות להפעלה של מוצרים/מכשירים


בדיקה למצלמת Sony FS7
והיום פוסט טכני לצלמים ואנשי הפוסט שבינינו – לאחרונה רכשתי מצלמה חדשה מדגם Sony PXW-FS7 אחד היתרונות במצלמה זו הוא מגוון פרופילי הצבע הרחב שהיא מאפשרת, והגמישות הגדולה שהיא מעניקה


את המנגינה הזאת אי אפשר להפסיק (אבל רצוי לשפר)
מי שעוקב אחרי עמוד הפייסבוק שלנו בעין השופט הפקות, בוודאי רואה כי בשבועות האחרונים אנחנו יצאנו לצלם שני פסטיבלים. האחד פה אצלנו – פסטיבל יערות מנשה, שהתקיים בפעם השביעית. השני


העלילה נהדרת, השחקנים מעולים, הצילום מרהיב והמוזיקה מדהימה. אבל הקידוד והפורמט נוראיים…
נסו להיזכר מתי שמעתם מבקר קולנוע כלשהו אומר את המשפט שבכותרת. ובכן, אני אחסוך לכם את שניות המאמץ היקרות – זה לא קרה אף פעם. בכל מה שקשור לאמצעים בהם


כולנו זונות – רק נשאר להסכים על המחיר. או – מהו הקו האדום שלכם?
מספרים על המחזאי הבריטי ג'ורג' ברנארד שו שנתקל ערב אחד באישה נאה בנשף רשמי. הוא הזמין אותה לרקוד עמו, ולחש באוזנה כי היא מוצאת חן בעיניו, וכי ישמח לבלות עמה
סרטון תדמית לעסק – טיפים לסרטון מוצלח
סרטון תדמית לעסק הוא נכס שיווקי אפקטיבי ומוכר, בעיקר בעידן הדיגיטלי של היום. כולם כבר יודעים שאם תמונה שווה אלף מילים, סרט תדמית המופק נכון שווה הרבה הרבה יותר מזה.
להתחיל את השיווק בדרך הנכונה – סרטי מוצר ככלי להצלחה במכירות
סרטי מוצר מהווים ערוץ להפקה תדמיתית שמיועדת לתיאור יתרונות של מוצרים ותהליכי ייצור שלהם. אלה הם סרטי תדמית והדרכה המופקים לצורך ליווי קמפיינים למכירת מוצרים, כסרטי הדרכות להפעלה של מוצרים/מכשירים
בדיקה למצלמת Sony FS7
והיום פוסט טכני לצלמים ואנשי הפוסט שבינינו – לאחרונה רכשתי מצלמה חדשה מדגם Sony PXW-FS7 אחד היתרונות במצלמה זו הוא מגוון פרופילי הצבע הרחב שהיא מאפשרת, והגמישות הגדולה שהיא מעניקה
את המנגינה הזאת אי אפשר להפסיק (אבל רצוי לשפר)
מי שעוקב אחרי עמוד הפייסבוק שלנו בעין השופט הפקות, בוודאי רואה כי בשבועות האחרונים אנחנו יצאנו לצלם שני פסטיבלים. האחד פה אצלנו – פסטיבל יערות מנשה, שהתקיים בפעם השביעית. השני
העלילה נהדרת, השחקנים מעולים, הצילום מרהיב והמוזיקה מדהימה. אבל הקידוד והפורמט נוראיים…
נסו להיזכר מתי שמעתם מבקר קולנוע כלשהו אומר את המשפט שבכותרת. ובכן, אני אחסוך לכם את שניות המאמץ היקרות – זה לא קרה אף פעם. בכל מה שקשור לאמצעים בהם
כולנו זונות – רק נשאר להסכים על המחיר. או – מהו הקו האדום שלכם?
מספרים על המחזאי הבריטי ג'ורג' ברנארד שו שנתקל ערב אחד באישה נאה בנשף רשמי. הוא הזמין אותה לרקוד עמו, ולחש באוזנה כי היא מוצאת חן בעיניו, וכי ישמח לבלות עמה
הבלוג – סרטי תדמית ושיווק בווידאו, נועד לתת מענה לאנשים המחפשים אינפורמציה על הפקת סרטים לעסקים, על המגמות המשתנות שיש בעולם השיווק בווידאו,
ובכלל, לנסות ולפרוס בפניך את השאלות המקצועיות איתן אנחנו מתמודדים על בסיס יום יומי.
בין אם מדובר על התלבטויות הקשורות לקונספט ובחירת סגנון נכון להפקה, בין אם מדובר על התלבטויות הפקתיות ותקציביות ובין אם מדובר על הצורך החשוב של להתעדכן בכל החידושים הטכנולגיים הרלוונטים בתחומי הצילום, האנימציה, העריכה וכד'. אנחנו כאן כדי לתת מענה המגיע מנסיון של למעלה מ-22 שנה.
יש לך עדיין שאלות או התלבטויות בנוגע להפקה שתרצו להפיק?
סרטון תדמית? פרסומת אינטרנטית? סרטון לכנס? סרטון אנימציה? סרטוני הדרכה? סרטון מצלום? וכן, הרשימה הזו יכולה להמשיך עוד הרבה…
אנחנו כאן כדי לשמוע ממך מה מייחד את החברה או המוצר שלך, מה חשוב לקהל היעד לדעת ולהבין ומה האמצעים עומדים לרשותך להפצת הסרטים. בעזרת הצוות המקצועי שלנו, נמצא את הדרך הנכונה והטובה ביותר להפיק את הסרטון שלך. סרטון איכותי שייצג את החברה שלך ואת האיכות אותה אתם מציעים בתחום שלכם.